úterý 12. února 2013

Jak opravit *.library-ms již nefunguje ve Windows 8

Stačí, aby vám jednou spadli nějaké ovladače nebo jste nešetrně vypnuli systém a Windows 7 nebo 8 tím docela utrpí. Kromě toho, že se vám většinou v programech osobní nastavení – konečně jsem si nacvičil přihlašování do trillianu, se může stát, že vám přestanou fungovat zástupci v knihovnách pro dokumenty, hudbu, obrázky a video. Místo otevření složky se dočkáte něčeho jako music.library-ms, documents.library-ms, videos.library.ms nebo pictures.library-ms již nefunguje, připadně is no longer working..

library

Jak opravit? Ačkoliv se jedná o otravnou záležitost opravena je během pár sekund. Stačí v položce knihovny všechny tyto nefunkční složky smazat, pak v navigačním panelu kliknout pravým na knihovny a zvolit příkaz Obnovit výchozí knihovny, případně Restore default libraries.

Zasloužím si za tento návod pivo?

29 komentářů:

  1. Jestli jsi z Brna, tak tě na pivo pozvu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, až pojedeš do Svitav klidně ti koupím metr piv. Peklil jsem se s tím týden, až ty jsi mi pomohl.

      Vymazat
  2. To rozhodně, díky moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý, jen škoda, že si musím obnovit vlastní knihovny ručně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé! Velké díky

    OdpovědětVymazat
  5. Zachránce! : ) Pivo čeká i v ústí! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Až budeš projíždět Děčínem, stav se na pivko :-)

    OdpovědětVymazat
  7. V Praze máš taky jedno, děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. super, přesně tohle jsem potřeboval v sedmičkách, které se mi kously. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Velké dík! ...otravovalo ma to dobrých 14 dní....

    OdpovědětVymazat
  10. Poklona. V jednoduchosti je síla. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  11. díky moc windows 8 někdy nepracuje jak má :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý díky moc:)

    OdpovědětVymazat
  14. Hele, a co když nepoužívám defaultní knihovny, co když mám svoje knihovny, které mi trvalo docela dlouho vytvořit. To pak asi nebude vyřešeno během "pár" sekund...

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju vám mnohokrát, já být z Brna máte u mě basu

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mi to moc pomohlo, mockrát děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zachránili si mi život, už sem omdlívala že se mi ztratila bakalářka.

    OdpovědětVymazat
  18. VELKEJ DÍK! Pivo si zasloužíš (Y)

    OdpovědětVymazat